poniedziałek, 2 listopada 2020

Pu erh

 

Nie było mnie tu nieprzyzwoicie długo, ale załatwiałam ważne sprawy i zrobiłam to skutecznie :) Ostatnie zdjęcia herbaty, jakie robiłam, są też nieprzyzwoite - słońce na nich świeci wręcz wulgarnie w porównaniu z tym, co mamy teraz za oknami. Niemniej jednak właśnie ten pu erh towarzyszył mi w ostatnim czasie i dzisiaj kilka słów o nim.


Dostałam tą herbatę w prezencie, cieszyła szczególnie, bo jakoś sama ostatnio czerwonej herbaty nie kupowałam. Ciemnobrązowy susz pachnie bardzo delikatnie, wręcz słabo, na pewno nie drażni, może jest nawet odrobinę słodkawy?


Parzony klasycznie, w około 95 stopniach przez kilka minut, daje piękny, bursztynowy napar, którego aromat już jest nieco bardziej drzewny, ale ciągle delikatny. Taki też jest w smaku - to zdecydowanie łagodny pu erh, mało wyrazisty, lekki. Taki, powiedziałabym, na początek przygody z tym rodzajem herbaty.


Polecam tym, którzy dopiero spotkają się z tą herbatą i tym, którzy szukają czegoś lekkiego, ale niebanalnego. A ja rozglądam się za kolejną czerwoną herbatą, tyle że teraz ciężką i mocną ;)

2 komentarze:

  1. O, coś idealnego dla mnie! Lubię delikatne herbatki :). A ta jeszcze tak pięknie zapakowana! I cieszę się, że udało Ci się pozałatwiać wszystko skutecznie, rozumiem ulgę, gdy nic już nie wisi nad głową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Betting on Bet365 | Make Money | Work-to-Earn
    Betting 광명 출장마사지 on Bet365. Whether you งานออนไลน์ want 강원도 출장마사지 to make money 동해 출장마사지 or not, you can use your sports bets and services 광주광역 출장안마 to get a better gaming experience in your home!

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się, proszę.