czwartek, 4 lutego 2016

Dilmah Acai Berry, Pomergranate and Vanilla



Dzisiaj oczywiście muszę zadać pytanie - ile pączków już zjedliście? :) Ja jednego i walczę, żeby nie sięgnąć po następnego. Jestem już po kolacji i jest duża szansa, że mi się to uda. W zamian sięgam po herbatę ze słodkimi aromatami - Dilmah Acai Berry, Pomegranate and Vanilla. Nazwa brzmi zachęcająco.




W zgrabnym, sześciennym opakowaniu w dodatkowej folii zamkniętych jest 20 torebek-piramidek. Pachną oszałamiająco - bardzo, ale to bardzo słodko. To raczej owocowy aromat, moim zdaniem najbliżej mu do malin. Listki w torebkach są drobniutkie, ale zwarte i sztywne, nie pylą się.




Skład przedstawia się następująco: czarna cejlońska herbata (liść FBOP), aromat granatu (1%), aromat jagód palmy brazylijskiej Acai (0,5%) oraz aromat wanilii (0,5%). Same aromaty, nic dziwnego, że pachnie tak intensywnie, ale trzeba przyznać - bardzo przyjemnie.




Zalecone parzenie to 3-5 minut w 220 ml wrzątku. Odradzam - napar robi się bardzo mocny, aż cierpki. Dwie minuty sprawdzają się przy tej ilości wody świetnie. Po tym krótkim czasie otrzymujemy napar o głębokim brązowym kolorze. Słodki zapach prawie zupełnie się ulatnia, za to słodycz pozostaje w smaku tej herbaty. Dobrze smakuje ciepła, po wystygnięciu bardzo traci.




Dilmah Acai Berry, Pomegranate and Vanilla to przyjemna, słodkawa herbata. Trochę pomaga oszukać apetyt na słodycze ;) Polecam spróbować, może zamiast deseru? Koniecznie chwilę po zaparzeniu.



Dużo innych propozycji od Dilmah znajdziecie tutaj.

2 komentarze:

  1. Kilka razy prawie siegalam po ta herbate. Teraz widzac, ze jest slodka ciesze sie, ze jakos jej nie kupilam:) Moze bardziej by mi odpowiadaly inne propozycje z tej serii Dilmah. Bede musiala poczekac az pojade do Polski;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co, nie mogę się przekonać do tego typu herbat... może mam do tego zbyt "męskie" podejście :P

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się, proszę.