czwartek, 25 grudnia 2014

Cicha noc



Przed świętami do sklepów z herbatą zaglądało zdecydowanie więcej osób niż zwykle. To ogromnie cieszy, że herbata dla wielu okazuje się być świetnym prezentem (ja uważam, że absolutnie genialnym ;). A czy skusiliście się na którąś z herbacianych mieszanek dedykowanych specjalnie na Święta? Ja wybrałam jedną - Cichą noc.




Wybrałam mieszankę o możliwie krótkim składzie - takie zwykle sprawdzają się najlepiej. W Cichej nocy obok czarnej cejlońskiej herbaty znalazły się maliny i cukrowe gwiazdki - słodycze, na które można sobie śmiało w święta pozwolić. Susz wygląda świetnie i pachnie niesamowicie słodko, wręcz lukrowo.




Zapach naparu w zasadzie nie odbiega od klasycznych czarnych herbat, kolor jest zdecydowanie jaśniejszy. Smakuje delikatnie z wyraźnym lukrowym posmakiem. Na taką słodkość - nieco inną niż gdyby wsypać do herbaty łyżeczkę cukru - miałam wyjątkowo ochotę, zwykle w ogóle nie słodzę. A tym razem, dla odmiany, polecam trochę słodyczy.




Życzę Wam spokojnych Świąt! Wypoczywajcie :)

2 komentarze:

  1. życzę zdrowych, spokojnych i smacznych świąt :)
    tommy z Samotni

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Wesołych i herbacianych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Podpisz się, proszę.