czwartek, 3 lipca 2014

Fragmenty: Wywiad z Tomaszem Makowskim, dyrektorem Biblioteki Narodowej

Dla tego wywiadu kupiłam ostatnie Wysokie Obcasy Extra i było warto. Kto jak kto, ale dyrektor Biblioteki Narodowej wie najwięcej o polskim czytelnictwie i warto przeczytać, co ma na ten temat do powiedzenia. Garść smutnych i garść pocieszających informacji. Może światełko w tunelu? Poniżej fragment rozmowy z Tomaszem Makowskim, który ujął mnie najbardziej. Tak jak rzeczony pan przeczytałam 50 twarzy Greya i moje wrażenia są niemal identyczne, ciągle zachodzę w głowę, jak to się sprzedało. Także żywię nadzieję, że osoby, które czytają literackie buble, sięgną po wartościowe książki (kandydatów do takiej cudownej przemiany cała masa wśród blogerów książkowych - trzymam kciuki!). A jeśli chodzi o prezenty, moi bliscy stosunkowo często otrzymują ode mnie książki i szczęśliwie ja też jestem nimi obdarowywana :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podpisz się, proszę.